.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با سخنراني وزير ارشاد، یادواره 222 شهید میاندرود برگزار مي شود
با سخنراني وزير ارشاد، یادواره 222 شهید میاندرود برگزار مي شود

دوازدهمین یادواره سرداران و222 شهید والا مقام شهرستان میاندرود روز پنجشنبه 31/6/90 همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در روستای زید سفلی با سخنرانی دکتر حسینی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی با مداحی حاج مجتبی رمضانی و با اجرای دکتر فرزاد جمشیدی برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندرود عبدالعلی طالبی مسئول ستاد یادواره هدف از برگزاری این یادواره را تجلیل و تکریم از شهدا به عنوان بهترین فرزندان این مرز و بوم، میثاق با امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین نسل جوان اعلام کرد.

معاون فرماندار میاندرود الفبای بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را نوشته شده با خون شهدای ایران و شهرستان میاندرود دانست و ادامه داد: برگزاری این یادواره‌ها کاری با ارزش برای شناساندن فرهنگ ولایت‌پذیری و شهادت است.

وی با اشاره به فضای حاکم بر جامعه امروز در جهان، تهاجم فرهنگی و حمله سایبری را حربه دنیای غرب بر علیه جوانان در کشورهای اسلامی عنوان کرد و افزود: یاد شهدا فرصتی بزرگ برای جوانان است که به وظایف خود در مقابل شهدا فکر کنند.

طالبی با بیان اینکه دشمن امروز سعی می‌کند دفاع مقدس را یک جنگ معمولی و بی‌فایده جلوه دهد، ادامه داد: رسانه‌های غربی طوری از جنگ یاد می‌کنند که انگار ما جنگ را آغاز کردیم و یا غربی‌ها توسط صدام با نیت خیر به کشور ما حمله کرده بودند.

وی تحریف واقعیت‌های جنگ توسط غربی‌ها را با هدف بی‌تفاوت کردن جوانان ما نسبت به واقعیت‌های جنگ و رشادت‌های جوانان آن روزهای کشور دانست و ادامه داد: بهترین راویان جنگ و انقلاب جانبازان هستند که شاهد آن روزها و حاضر در بین ما هستند نه رسانه‌های غربی که اهداف آنها امروز برای همه مشخص است.

معاون فرماندار میاندرود همچنین از تشکیل کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی، مالی،تربیت بدنی، بانوان، انتظامات و ارزیابی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این یادواره خبر داد.

مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای میاندرود، تشکیل نمایشگاه بصیرت‌افزایی و جنگ نرم با 10 غرفه و با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان را از امکانات جنبی این مراسم عنوان کرد و از افتتاح طرح ساماندهی و بهسازی گلزار شهدای روستای زید سفلی به عنوان میزبان مراسم یادواره خبر داد.

طالبی با اعلام آمادگی کامل برای برگزاری دوازدهمین یادواره شهدا در میاندرود از همکاری و حمایت فرماندار میاندرود، امام جمعه، شوراها و دهیاران و اهالی روستای زید سفلی تقدیر کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

.... 31 شهريور 1390
باید از زحمات شبانه روزی این عزیز تشکر کرد که واقعا در مسیر شهدا گام بر میدارن و اگر غیر از این بوده باشد باید شک کرد چرا که خود جز خانواده معظم شهدا می باشند.خدا خیرشون بده.یا علی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.